Kendall Jenner On Being The Face Of Liu Jo’s #Bornin1995 Campaign

Italiaans modemerk LIU JO en Kendall Jenner vieren samen hun 25e verjaardag in #BORNIN1995. De gloednieuwe campagne eert het verleden, het jaar 1995. Tijden waarin je in het bezit was van een Walkman. Social Media bestond bij lange na niet en de mode zou voorgoed veranderen. En dat allemaal in 1995, het jaar dat LIU JO zijn debuut maakte in de modewereld.

Kendall

#Bornin1995 is een passende hashtag voor LIU JO’s nieuwe manier van communiceren, en Kendall Jenner, het onbetwiste stijlicoon van onze tijd, is daarvan het gezicht. Als super topmodel en internationale influencer schittert ze in deze nieuwe communicatie dimensie. Een jaar lang zullen haar gezicht en persoonlijkheid centraal staan in een project dat de grenzen van een ‘gewone’ campagne overstijgt. Het wordt een universele 360 graden boodschap voor alle 25-jarigen van nu, die in LIU JO een dagelijkse bondgenoot vinden die hen sterk, mooi en zelfverzekerd maakt.

Kendall liu JO

Kendall is hét model voor deze campagne omdat ze kwa leeftijd en symboliek dichtbij het merk staat. Ze is namelijk ik 1995 geboren en vormt daardoor de ideale brug tussen het verleden, het heden en de toekomst van het merk. Een mooie toekomst want laten we wel wezen: als je het vijfentwintig jaar vol houdt in de keiharde modeindustrie, dan doe je het goed. Het bestaansrecht van een merk hangt af van het concept en LIU JO heeft altijd oog heeft voor de verschillende kanten van de vrouw en voor (heel belangrijk!) duurzaamheid. En dat zie je… In zowel de denim- als de traditionelere collecties. Ook in de nieuwste campagne #Bornin1995 draait alles om vrouwelijkheid en empowerment. Kendall past als rockchick die ook een chiquere, vrouwelijkere kant heeft natuurlijk perfect in dit plaatje. Congrats LIU JO!