Iconisch parfum komt met een nieuwe geur: Kenzo l’elixer

Het Frans/Japanse modehuis lanceerde in 2000 met het bekende parfum: Flower by Kenzo. Het is een oriëntaalse poederachtige en bloemige geur die alweer 15 jaar bestaat. De afgelopen 15 jaar is deze geur ongelofelijk veel verkocht en bij veel vrouwen favoriet – het was ook mijn eerste parfum -. Tijd voor een nieuwe, soortgelijke geur: Kenzo l’elixer.
pefume

De nieuwe geur is herkenbaar maar intenser. Meester parfumeur Alberto Morillas heeft uiteraard de Bulgaarse Roos gekozen voor een unieke, vrouwelijke en sensuele gourmand parfum. De geur wordt versterkt door Oranjebloesem. Andere belangrijke ingrediënten zijn zachte Framboos, sprankelende mandarijn, Bourbon vanille – de beste in z’n soort – en Praline. Een verslavende geur die nog altijd herkenbaar is door de poederige noten.

Zo zijn ook de commercials door de jaren heen herkenbaar gebleven. In deze commercials draait het allemaal om de – hoe kan het ook anders – klaproos. The power of a flower. Stadse poëzie.

De laatste commercial is krachtiger en moderner. Patrick Guedj, creative director van Kenzo heeft ervoor gekozen om deze te schieten rond het Braziliaanse Nationaal Congres in Brazilië waar de strijdlustige bloem zich door het asfalt baant.

kenzopresentatie
kenzo flowerby
klaproos kenzo

Het parfum is vanaf 12 november 2015 bij verschillende verkooppunten verkrijgbaar.